środa, 24 lutego 2016

Zamówienie z Oriflame i Avon:)

Cześć kochani!
Po pierwsze chciałabym was przeprosić za moją nieobecność, nie miałam czasu tu zajrzeć i wgl ostatni czas był dla mnie bardzo trudny. 
Mam dla was recenzję zamówienia z Oriflame i Avon.
Z Oriflame zamówiłam Scrub do twarzy z serii Pure Skin i rozświetlające kuleczki.
Z Avonu zamówiłam tylko eyeliner w żelu z brokatem, z tego jestem mniej zadowolona.
Scrub do twarzy:

Jak widzicie już jest trochę zużyty, bo żeby zrobić recenzję czegoś zawsze muszę to wypróbować:)
Scrub świetnie oczyszcza naprawdę jestem z niego mega zadowolona, zawsze jak zamawiam coś z Oriflame to biorę coś do oczyszczania twarzy, ostatnio też z serii Pure Skin wzięłam maseczkę oczyszczającą i też jest świetna! Naprawdę polecam!
Kuleczki rozświetlające:


Do nich mam mieszane uczucia, opakowanie jest bardzo ładne i świetnie się prezentuje w łazience:D.Co jest dużym plusem! Ale na twarzy wyglądają bardzo naturalnie i lekko rozświetlają. Moja ocena to takie 4/10
Avon:



Jak widzicie eyeliner jest bardzo brokatowy, na powiece po dwóch, trzech godzinach się rozmazuje. Szczerze to nie polecam :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz