poniedziałek, 29 lutego 2016

Nails inspirations!


18 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie *.*
    Najbardziej podobają mi się chyba te miętowe :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne paznokcie *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bzika na punkcie moich paznokci :D
    Zresztą można zobaczyć to wszystko na moim blogu i insta :D
    Jestem paznokcioholiczką, ale się do tego nie przyznaję głośno :DD

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jesteś na tak :*
    Pozdrawiam,i zapraszam do siebie :))
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam obsesje na punkcie swoich ale jakoś nie moge doprowadzić ich do ładu.. cały czas się łamią i wgl masakra..
      mogę zacząć hehe:)

      Usuń
  4. Ile bym dała żeby mieć takie piękne paznokcie... Niestety jest to niemożliwe, bo ucze się gry na gitarze w szkole muzycznej, a tam niestety nie można mieć takich :(
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję , chociaż mi samej jest mega ciężko zapuścić:c

      Usuń
  5. Jeej! Super inspiracje. Ja uwielbiam "tworzyć" na moich paznokciach różne bohomazy. Z pewnością wzory, które tu umieściłaś, chętnie wykorzystam. ;3
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ale wszystkie takie długie *_*
    nie umiałabym się nimi "obsługiwać" xD
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! :) :*
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wszytskie, jednak dla mnie trochę za długie :)
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Mega dużo inspiracji!
    Nidgy nie umiem zadbać o długie paznokcie.
    Obserwujemy?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te matowe! <3
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. te ostatnie są przecudowne! pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń