poniedziałek, 8 lutego 2016

Recenzja maseczki z Perfecty:)

Witajcie!

Dzisiaj mam dla was recenzje maseczki z Perfecty. Jest ona do cery trądzikowej, ja takiej nie mam ale ostatnio mnie wysypało i musiałam po prostu coś takiego kupić. :D
Maseczka wygląda tak:


Jak widzicie to taka mała saszetka, kupiłam ją w Lidlu za 1,49zł. Maseczka zwykle starcza na 2-3 razy. Ma strasznie brzydki kolor i zapach też do mnie nie przemawia. 
Najbardziej nie lubię tych opakowań bo są nie higieniczne i obleśne , po jednym użyciu odstawiam to do pudełeczka a to wygląda strasznie! 
Przejdźmy do działania.
Więc tak nałożyłam ją na 13 min i zmyłam letnią wodą , (robiłam to o 20.00) na drugi dzień zaczerwienienia nie były aż takie czerwone :D .Skóra była gładka, elastyczna i jędrna w dotyku. Producenci piszą coś o matowaniu, na mojej skórze nie pojawił się żaden mat. Maseczkę powinno się stosować 2-3 razy w tygodniu. Jak będziecie stosować ją częściej to ona nie będzie działała. Najlepiej jakbyście sobie robili takie przerwy że np w pierwszym tygodniu 1 opakowanie tej maseczki , a w drugim jakiejś innej. 
Podsumowanie:
Maseczka DZIAŁA! Tylko to opakowanie... no ale jaka cena ! Haahah :D Coś za coś .

                                                                                                                                  Justyna


17 komentarzy:

  1. Super post, nie mam żadnych zastrzeżeń :) co do końcowej prośby, Twoje komentarze w stylu "link, zapraszam" średnio odnoszą się do blogów, na których je zostawiasz, dlatego może ludzie odpowiadają w podobny sposób... Ale blog super :)
    Pozdrawiam, morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz:) wezmę sobie twoje uwagi do serca:)

      Usuń
  2. Hejka
    Bardzo fajny post. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to daj znać na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę ziaję, aczkolwiek używałam tej firmy i była całkiem okej ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maseczki z perfecty, Super post.
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa:) ja też obserwuje:)

      Usuń
  5. to fajnie, ze działa

    wspólna obserwacja? 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię tych opakowań. Nie mam cery trądzikowej, ale warto wiedzieć, że ta maseczka działa. Używałam nawilżających masek z Perfecty i zdecydowanie polecam!
    Pozdrawiam xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też muszę sobie kupić te maseczki nawilżające:)

      Usuń
  7. Miałam te maseczkę. Musze powiedzieć, że była nawet dobra. I też nie lubię tych opakowań. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam tej maseczki :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie kupię sobie tą maseczkę :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej maseczce, ale chętnie wypróbuję. Moja twarz potrzebuje takiej kuracji, haha :D

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń